Din respect pentru tineri

Imi place la nebunie energia pe care o au tinerii din ziua de azi. Ma uit in jur si vad ca sunt dornici sa experimenteze tot felul de lucruri, vor sa descopere, sa arate ca pot si sa isi construiasca un drum in viata. Sunt in stare sa mute muntii din loc pentru a-si indeplini obiectivele!

Cand vine vorba despre schimbari pozitive in comunitatea in care traim, adolescentii si tinerii au un rol foarte important, pentru ca ei reprezinta generatiile viitoare si pot face diferenta intre succes si esec. Pentru asta, au nevoie de sustinere, ajutor si, de asemenea, de indrumare din partea celor din jur, astfel incat sa poata lua cele mai bune decizii.

In ultimii ani, prin intermediul companiei Media One, am participat in mai multe proiecte adresate tinerilor din Romania, campaniile avand un impact major asupra publicului tinta. Iata cateva dintre cele la care am lucrat cu mare drag!

Campania “Da un refresh la faza gen voteaza”

Desfasurat in 2012, proiectul a avut drept scop promovarea prezentei la vot, la alegerile parlamentare din acel an, in randul tinerilor, precum si semnalarea importantei implicarii in acest proces democratic.

Intr-o serie de patru spoturi video si patru audio, destinate radiourilor, erau prezentate alegatorilor toate informatiile relevante referitoare la procedura de vot. In afara clipurilor cu informatii de interes general si cel destinat convingerii tinerilor sa fie prezenti la vot, campania a mai cuprins si o serie de testimoniale ale unor tineri actori, cantareti si artisti care au pledat, cu propriile argumente, pentru participarea la vot. Celor patru testimoniale semnate de Vladimir Draghia, Ana Odagiu, Cristian Niculescu si Marta Banu li s-au adaugat, pe parcursul derularii campaniei, si alte voci tinere care pledau pentru prezenta la vot.

Campania “STOP Pirateria”

Media One a realizat campania nationala de constientizare “STOP Pirateria”, impotriva fenomenului de piraterie a drepturilor de autor, sub sloganul “CU PIRATERIA TE ARANJEZI PE VIATA”.

Scopul campaniei a fost cresterea gradului de constientizare in randul publicului cu privire la riscurile pe care le presupune fenomenul pirateriei si contrafacerii, cat si a pericolelor reprezentate de consumul acestor produse. In cadrul campaniei, informatiile au fost comunicate catre public prin intermediul spotului TV, printr-o campanie de „direct mail” la nivel national, precum si prin intermediului paginii web dedicate www.stoppirateria.ro

“Mil Fest” – eveniment organizat de Ziua Armatei in Piata George Enescu din Bucuresti

Media One a organizat manifestarea „Mil Fest 2008”, unde tinerii aspiranti la o cariera in armata au avut ocazia sa se familiarizeze cu viata de militar intr-o atmosfera animata, presarata de demonstratii ale militarilor profesionisti, precum si de concerte sustinute de Muzica Reprezentativa a Ministerului Apararii sau de artisti ai cercurilor militare.

Evenimentul a culminat cu mai multe concerte in aer liber sustinute de Anna Lesko, Andra si trupa Sistem. Evenimentul a propus o abordare creativa, dinamica si antrenanta a activitatii de recrutare, fiind una dintre componentele campaniei de informare si relatii publice pentru promovarea carierei militare desfasurata in acea perioada de Ministerul Apararii.

Please follow and like us:

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>