A recicla sau a nu recicla? Aceasta e intrebarea!

Pentru ca ne place sa fim implicati in proiecte dinamice, de amploare, care sa ne puna mintea la contributie, Media One a fost derulat, in cei 12 ani de activitate, zeci de campanii cu un impact major asupra publicului – de constientizare si informare in sprijinul unor cauze importante pentru societate, pentru a sustine egalitatea de sanse si gen, incurajarea unui stil de viata sanatos, educatia de calitate, promovarea tinerelor talente, protejarea mediului si conservarea resurselor naturale, precum si alte principii si valori de baza.

Cine au fost beneficiarii acestor campanii? Clienti publici si privati precum Ministerul Administratiei si Internelor, Louis Berger, Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice din Romania, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Economiei si Finantelor Publice, Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor.

Si pentru ca tot am facut referire la educarea publicului si la protejarea mediului……

Colectarea selectiva a deseurilor este o adevarata problema in Romania. Teoretic, toata lumea stie ca e bine pentru mediul inconjurator sa sortam gunoaiele si sa le aruncam in locurile speciale amenajate de pe strazi, insa putine persoane pun in practica aceasta idee. De ce? Nu stiu… Poate din inconstienta, din comoditate sau, pur si simplu, din cauza nepasarii…

In 2013-2014, Media One a dezvoltat un proiect de amploare pe tema deseurilor. “Muresul recicleaza” a fost o campanie de constientizare si, totodata, de promovare a sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Mures. Scopul sau principal era de a transmite cetatenilor informatiile necesare, dar si de a le insufla atitudinea adecvata pentru a respecta si aplica in mod corect principiile colectarii selective in vederea reciclarii deseurilor.

Mesajele initiativei “Muresul recicleaza”, derulata sub sloganul „Parteneriat pentru mediu. Viitorul depinde de noi”, au fost transmise prin videoclipuri muzicale, pe muzica si versuri originale interpretate de o vedeta cu rezonanta pentru publicul tinta ales – Vizi Imre, semifinalist al concursului Vocea Romaniei din 2012.

In plus, promovarea s-a facut prin intermediul „Caravanei Viitorului”, care a strabatut intreg judetul cu demonstratii practice si a acordat premii consistente celor mai responsabili cetateni, prin taberele Bio Magia, Eco Academia si Eco Scoala organizate pentru elevi si cadre didactice, prin „BIOautograful” – o serie de intalniri muzicale eco-educative ale lui Vizi Imre cu tinerii din scoli si licee, dar si prin „ECO – Weekend-uri colective” pline de distractie, concursuri, concerte si premii pe masura.

Ce parere aveti despre clipul de promovare?

Please follow and like us:

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>